Wij voorzien 24 uur per dag, iedere bezoeker van dezelfde en hoogwaardige service!
Wij voorzien 24 uur per dag, iedere bezoeker van dezelfde en hoogwaardige service!
Van Middelburg tot Groningen, van Den Helder tot Maastricht, de huidige techniek maakt het mogelijk dat wij door heel Nederland op locatie kunnen meekijken, aansturen en waar nodig probleemoplossend kunnen handelen.
Werkzaamheden die wij vanuit de Servicecentrale kunnen verrichten:
Bezoekers van een parkeergarage of locatie met een hulpvraag komen middels telefonie of intercom uit bij het Monitoring Operations Center van RJ Safety & Security. Uit naam van de opdrachtgever zullen wij de bezoekers te woord staan. Onze centralisten houden zich aan het protocol wat vooraf is opgesteld. Gedurende de opdracht is er natuurlijk altijd ruimte voor aanpassingen in dit protocol. Het is immers van belang dat de bezoekers van de garage worden geholpen op een manier zoals de exploitant dat wenst.
Wanneer iemand in bijvoorbeeld Den Haag voor een slagboom staat die niet opengaat, kunnen wij vanuit het Monitoring Operations Center zien wat er precies aan de hand is. Is er een storing in het systeem of heeft iemand te lang gewacht met uitrijden? Wij kunnen de slagboom openen en indien nodig een monteur aansturen om het probleem op te lossen.
Wat ons onderscheidt van andere parkeerbeheer aanbieders in Nederland, is dat wij een compleet pakket kunnen bieden. Een 24/7 bezetting met gekwalificeerde centralisten die uw bezoekers volgens een vooraf opgesteld protocol en een hoog servicelevel van dienst kunnen zijn.
RJ Safety & Security verzorgt continu toezicht en service voor parkeerlocaties via een bemande Servicecentrale. Zo kunnen we bezoekers helpen, storingen oplossen en beheerders aansturen, zonder dat er fulltime iemand fysiek aanwezig hoeft te zijn.
Onze centrale kan parkeermanagementsystemen bedienen, intercom- en telefonieverzoeken beantwoorden, cameratoezicht houden, toegangssystemen beheren, monitoring uitvoeren en bij problemen alarm slaan en beheerders of technici aansturen.
Bezoekers nemen via intercom of telefonie contact op met de meldkamer. Onze centralisten spreken hen aan volgens een vooraf opgesteld protocol en helpen direct, zoals het openen van een slagboom of het sturen van een monteur.
Wij bieden een volledig pakket met 24/7 bemanning door gekwalificeerde centralisten, hoge servicekwaliteit volgens vooraf vastgelegde protocollen en landelijke dekking voor consistente dienstverlening.
Ja, ons parkeerbeheer werkt door heel Nederland en zorgt voor beheersbare kosten door centralisatie en het vermijden van fysieke personeelsinzet ter plaatse.
Wilt u meer informatie? Vul dan onderstaand contactformulier in of neem telefonisch contact met ons op. Wij helpen u graag verder!