Teleservice

Ons Monitoring Operations Center maakt u 24/7 bereikbaar voor uw klanten en relaties

Direct offerte aanvragen

24/7 bereikbaar

Persoonlijk contact

Snelle afhandeling

24/7 bereikbaar

Persoonlijk contact

Snelle afhandeling

Service verlenen aan uw relaties, klanten en gebruikers is voor veel organisaties een onderdeel van het aftersales proces. Daarnaast willen bedrijven en instellingen dat hun medewerkers en servicemonteurs in een veilige werksituatie hun taken kunnen uitvoeren en dat ze niet onnodig wakker worden gebeld. Een eigen servicedesk opzetten is voor veel bedrijven een kostbare aangelegenheid. Ons Monitoring Operations Center zorgt ervoor dat u 24/7 bereikbaar bent.

24/7 bereikbaarheid

Klanten verwachten support, helemaal bij storingen. Het liefst altijd, dan hebben we het ook over het weekend, de nacht en in de avond. Door gebruik te maken van onze telefoonservice is het mogelijk om 24 uur per dag telefonische bereikbaarheid aan te bieden. Bij RJ Safety & Security staan we u bij door uw klanten te woord te staan en te helpen met een oplossing.

RJ Safety & Security biedt hiervoor een Service centrale met een scala aan ongekende mogelijkheden:

  • Storings- en calamiteiten telefonie
  • Afhandeling e-mail
  • Helpdesk & Servicedesk
  • Gebouwenbeheer (GBS)
  • Monitoring- en sensoring

Waarom uw telefoondienst uitbesteden?

  • U bent 24/7 bereikbaar voor dringende zaken
  • Afhandeling van de binnenkomende gesprekken gebeurt op professionele wijze
  • Kostenbesparend ten opzichte van een eigen telefoon service
  • Direct persoonlijk contact voor uw klanten, relaties of gebruikers contacten wanneer dat nodig is
  • Geen onnodige telefoontjes richting uw medewerkers

Bedrijven en instellingen bieden hun relaties, klanten en gebruikers veelal een 24-uurs service. Laat u uw medewerkers op ongepaste tijdstippen alle telefoontjes aannemen of is RJ Safety & Security voor u het filter? Het Monitoring Operations Center staat 24/7 voor u klaar.

Onze service maakt u 24/7 bereikbaar!

Waar is onze teleservice voor in te zetten?

Storings- en calamiteiten telefonie: Installatie- en bouwbedrijven, Woningbouwcoöperaties- en vastgoed, Supportdesk voor installaties & software.
Afhandeling e-mail: Een communicatiekanaal wat erg belangrijk is, daarom willen klanten graag snel antwoord. Voor een snelle afhandeling van uw e-mails buiten kantooruren kunt u tevens bij ons terecht.

 

Helpdesk & Servicedesk: Facilitaire organisaties & Overloop voor uw kantoor
Gebouwenbeheer (GBS): Koppeling met gebouwbeheersystemen
Monitoring- en sensoring: Temperatuur, beveiliging & toegang

Meer weten?

Wilt u meer informatie? Vul dan onderstaand contactformulier in of neem telefonisch contact met ons op. Wij helpen u graag verder!