U kunt ons 24 uur per dag bereiken:   088-434 99 04

Teleservice

Onze Service Centrale maakt u 24/7 bereikbaar

Service verlenen aan uw relaties, klanten en gebruikers is voor veel organisaties een onderdeel van het aftersales proces. Daarnaast willen bedrijven en instellingen dat hun medewerkers en servicemonteurs in een veilige werksituatie hun taken kunnen uitvoeren. En dat ze niet onnodig worden wakker gebeld. Een eigen servicedesk opzetten is voor veel bedrijven een kostbare aangelegenheid. RJ Safety & Security biedt hiervoor een Service centrale met een scala aan ongekende mogelijkheden:

Storings- en calamiteiten telefonie
-Installatie- en bouwbedrijven
-Woningbouwcoöperaties- en vastgoed

Afhandeling e-mail

Helpdesk & Servicedesk
-Facilitaire organisaties
-Overloop voor uw kantoor

Gebouwenbeheer (GBS)
-Koppeling met gebouwbeheersystemen

Monitoring- en sensoring
-Temperatuur
-Beveiliging
-Toegang

Bedrijven en instellingen bieden hun relaties, klanten en gebruikers veelal een 24-uurs service. Laat u uw medewerkers op ongepaste tijdstippen alle telefoontjes aannemen of is RJ Safety & Security voor u het filter? Het Monitoring Operations Center staat 24/7 voor u klaar.

Meer informatie

Wilt u meer informatie over onze teleservice? Vul dan onderstaand contactformulier in of neem telefonisch contact op met Rogier Terhalle. Wij helpen u graag verder!

    Copyright RJ Safety & Security

    Blijf op de hoogte

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief